Keď niekto hľadá na internete určitú ponuku, samozrejme nehľadá nejaký celý siahodlhý text. Nepíše napríklad aj po dlhé hodiny do vyhľadávača napríklad aj nejednu stránku textu o tom, čo by chcel nájsť, a uvedie tu tak iba to najzásadnejšie, o čo mu ide, teda určité slovo alebo slovné spojenie. Teda takzvané kľúčové slovo.
To, čo tu práve zaznelo, uľahčuje hľadanie. A to ako dotyčnému hľadajúcemu, tak aj internetovému vyhľadávaču, teda nástroju, ktorý vyhľadáva práve to, čo sa od neho požaduje.
A aby bolo nájdené presne to, čo používatelia internetu hľadajú, je teda potrebné voliť ideálne kľúčové slová aj na jednotlivých weboch, ktoré sa tu verejnosti ponúkajú. Pretože zhoda kľúčových slov zadávaných hľadajúcimi s tými uvádzanými na weboch zaručuje efektivitu vyhľadávania, to, že bude nájdené to požadované.
Ktoré kľúčové slovo alebo ktoré kľúčové slová sa oplatí použiť na konkrétnych weboch? To nie je zase až také jednoduché zistiť. To chce totiž vedieť, ktoré z relevantných slov či slovných spojení sú hľadané najčastejšie. A nielen to – súčasne je vhodné mať aj povedomie o tom, aká silná je u jednotlivých kľúčových slov konkurencia, teda koľko webov táto využíva.
Pretože kto má zle zvolené kľúčové slová na webe, ten vo vyhľadávačoch neuspeje, a kto má síce tie správne, ale aj silnú konkurenciu využívané, tiež nemusí byť úspešný, pretože ho dokonalejšia konkurencia jednoducho vytlačí z prvých a teda najideálnejších pozícií medzi tým vyhľadaným.
A preto treba využívať tie najlepšie kľúčové slová, ktoré ale majitelia webov sami len tak neodhalia. A tak je treba vedieť, ako si ktoré kľúčové slová vedú v tých najbežnejších vyhľadávačoch, a pokiaľ na zisťovaní niečoho podobného nemá prevádzkovateľ nejakého webu čas a energiu, prípadne aj schopnosti, mal by to nechať na profesionálov v odbore SEO. Pretože ide síce iba o slová, ale o veľmi dôležité slová. Ktoré spolurozhodujú o úspechoch a neúspechoch akejkoľvek internetovej prezentácie.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.